Kamarádi

08.04.2010 21:34

    Kamarádi, někteří jich mají spousty, jiní jen pár. Bez kamarádů není život životem a pokud nemáte lásku, tak ani nežijete. Mám spousty a spousty přátel, ovšem pouze dva nejlepší. Je to Martin a Radek. Martina znám od svých 9ti let a pravidelně se vídáme, zajdeme do čajovny, na pivo, na party. Mám s ním plno zážitků a dá se na něj spolehnout. Několikrát už mi pomohl. I po tom, co jsme spolu přestali chodit do školy se pořád kamarádíme a snesli jsme spolu čtyři roky na intru! Radka znám asi dva roky a první půl rok, co jsme se znali jsem netušil, že nakonec budeme tak dobří kamarádi. Sice jsme od sebe asi 200km, ale píšeme si docela často a snažíme se plánovat společné akce. Radek mě dokázat hodně pomoci ze špatných situací a vždycky jsem si s ním mohl o všem promluvit.

    Můj nejlepší kamarád byl Zdeněk, s kterým jsem se rozhodl i bydlet a moc jsme se nesnesli a dost se od sebe vzdálili. Našel si nové přátelé a tulik se o sebe už nezajímáme jako dříve. Je to škoda, ale třeba k sobě ještě najdeme cestu.

    Virtuální kamarádi:  Taky jsou to kamarádi, ale nemůžeš se s nimi "vyblbnout", neznáš jejich zvyky a chování, jací doopravdy jsou. Někdy je ale dost dobrý se jim svěřit se vším, co tě trápí, protože je to mnohem snažší napsat než říci. Ten člověk tě nezná osobně a neví o tobě skoro nic, s kým se stýkáš...atd. Můžeš si třeba jen "vylít srdce", což může pomoct v krizi, někomu se svěřit. Já například poznal přes chat supr kámoše a chci se s ním sejít osobně a tak ho poznat mnohem víc, stejně jako plno dalších lidí. Mám tu i kontakt na sebe, tak mi určitě nebude vadit, když se kdokoliv ozve i třeba jen z nudy, proto tady je (můžu poradit nebo jen tak pokecat).

Shrnutí:  Můžeš mít desítky kamarádů, ale jen pár z nich bude takových, kteří vždycky pomůžou a nenechají tě v krizi. Kterým můžeš věřit a spolehnout se na ně v jakékoliv situaci. Pokud se na tebe dokáže vykašlat nebo si na tebe nenajde čas, at je to jakkoliv, není to dobrý kamarád a ty pro něj nemusíš nic znamenat. Kolik máš tedy ty opravdových přátel?

 

"V nouzi poznáš přítele" 

Diskusní téma: Kamarádi

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek