Neobyčejná zpráva

25.11.2011 17:41

       Už se vám někdy stalo, že chatujete nebo náhodně procházíte profily na gay seznamce a narazíte na známou tvář? Nebo ještě hůře, někdo napíše tobě a ty nemáš tušení o koho jde. Pokud je o tobě obecně známo, že jsi na kluky, tak asi ok, v pořádku, ale když ne? Je ti 17 let, sedíš na posteli s otevřeným notebookem a nepřítomným výrazem, znuděně procházíš pořád ty samé profily a najednou zpráva. Zpráva, kterou otevřeš jako běžnou, ovšem s překvapivým obsahem.

        Její znění je takové: "No to snad ne... tebe já určo znám". Teď už se ta zpráva zdá být zajímavější, kdo to může být? Kdo mě zná? Snad to není někdo ze školy nebo známý? Teď by věděl, že jsem na kluky. Určitě si dělá srandu... tak jsem se zeptal odkud mě zná. Na moje další překvapení napsal moje jméno a příjmení, což už mě trochu vyděsilo. Polknul jsem, zamyslel se a řekl jsem, že ne, že to nejsem já. Začal se mi omlouvat, že jsem někomu dost podobný. Pořád jsem netušil o koho, zajímalo mě to, tak jsme si začali psát. Ten kluk, co mě tak vyděsil se jmenuje Michal a v tu dobu mu bylo 13 let. Jak vypadal náš první rozhovor? 

Našel jsem náš chat v archivu, takže tady je i ukázka (v originále):

 

Míša: no to snad ne...tebe ja urco znam

Já: a odkud?

Míša: nevim to jiste ale nejmenujes se Novák??? :-)

Já: a ty si?

Míša: jmenujes nebo ne???

Já: já jsem Jakub Č., proč?

Míša: aha tak sry no ja jen ze vypadas uplne stejne jako jeden kluk co ho znam tak fakt sry

Já: ok, nevadí, chceš pokecat?

Míša: mno muzem

 

        Pak jsme si vyměnili ICQ a začali si psát, chtěl jsem Míšu trochu poznat. Nevěděl jsem o koho jde, a když na tebe někdo takhle vybafne, není to úplně příjemný, ještě když tajíš svoji orientaci. Proto jsem nepřiznal, že to jsem já, nejprve jsem chtěl zjistit, jak mu můžu věřit. Ještě ten den jsem zjistil, že je to bratr mého spolužáka a zná mě z fotek z internátu. Také jsem zjistil, že je na kluky (očividně) a taky to o něm nikdo neví. Byl to zvláštní pocit, jen si to představte, mladší bratr tvého spolužáka je gay a píše si s tebou na gay seznamce. Pár dní potom jsem zjistil, že Míšu vlastně znám. Jednou se totiž dostal na bratrův Skype účet a nejspíše zkopíroval nějaké kontakty, mezi kterými jsem byl i já. Takže mi napsal, dokonce jsme povídali i několik minut webce, pak jsem na něj zapomněl.

        Uvěřil jsem mu a přiznal se, že toho, za koho mě měl, jsem opravdu já. Psali jsme si poměrně často a poprvé, co jsme se viděli bylo asi o 2 roky později "nenápadně" na pouti. Přijel jsem tam za spolužáky a taky, abych ho poznal. Domlouvali jsme se tajně po sms zprávách na naší schůzce a já se snažil zmizet z dohledu mých spolužáků, abych si s ním chvilku pokecal. To se nakonec povedlo, dokonce jsem ho obejmul a dali jsme si i pusu, při které jsem koukal na svíčky na hrobech... stáli jsme totiž vedle hřbitova. Psali jsme si často a vídali se občasně, teď jsou z nás supr kamarádi.

        Když jsem začal psát tento článek, byla to velká náhoda, ale přesně na minutu přesně jsme si spolu začali psát i na seznamce, kde jsem hledal naši konverzaci. Nejen, že se shodoval čas, ale dokonce i datum... akorát 4 roky zpátky.

 

 

Diskusní téma: Neobyčejná zpráva

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek

Anketa

Jak se vám líbí příběh?

1 (super) (32)
44%

2 (16)
22%

3 (průměr) (12)
17%

5 (špatné) (12)
17%

Celkový počet hlasů: 72