Zamilovaný podzim

24.11.2010 15:17

    Jako téměř každý den jsem prolézal internet a kouknul i na iboys. Náhodou se tam objevil online hezkej kluk, který má v profilu uvedeno “Pardubický kraj”. Hned mě zaujal a tak jsem mu jen tak napsal. Chvilku jsme si povídali a bylo to fajn, potom jsme si začali psát docela často. Po pár dnech mě opravdu zaujal a hrozně jsem ho chtěl poznat a sejít se osobně, trochu jsem se bál reakce, jestli bude chtít taky. Odjel jsem na víkend domů, zrovna byly volby. V neděli večer jsem měl v plánu jet zpátky do Pardubic, ale vyrazil jsem už po obědě a sešel se s ním.

    Přijel jsem vlakem s velkou sportovní taškou a batohem. On už na mě čekal na nástupišti. Okamžitě jsem ho poznal a byl snad ještě hezčí než na fotkách. Krásný modrý oči, skvěle oblečený a navoněný. Byl jsem trochu v rozpacích, protože se mi hodně líbil. Jelikož jsem měl plno zavazadel, jeli jsme ještě ke mě na byt, abych si tam nechal věci. Ukázal jsem mu krásný výhled na Pardubice z vysokého paneláku. Venku bylo hezky, tak jsme vyrazili do parku.

    Vybrali jsme si zámecký park, kde jsme se hodinu nebo dvě procházeli a jen tak povídali. Potom si trochu prošli město a zase skončili v parku, tentokrát ale sami… Bylo mi s ním krásně, tak jsem ho obejmul a začali jsme se líbat. Takto jsme zůstali ještě hodinu než musel odjet. Vycházíme z parku a držíme se za ruce. Museli jsme trošku spěchat na vlak, aby mu neujel, ale byl to úžasnej den. Už jsme spolu měsíc a doufám, že nám to vydrží.

 

Toto nebyl konec, pokračuje velmi dlouhé společné období: Před svatbou ne!

 

Diskusní téma: Zamilovaný podzim

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek

Anketa

Jak se Vám líbí příběh?

1 (super) (19)
33%

2 (11)
19%

3 (průměr) (9)
16%

4 (9)
16%

5 (špatné) (9)
16%

Celkový počet hlasů: 57