Dvě slova - Miluju tě

29.04.2010 15:53

láska    Kolikrát jste tyto dvě slova někomu řekli? A v kolika případech to byla pravda? Že ve všech? Asi záleží na tom, jak to kdo bere. Já osobně jsem to řekl čtyřem klukům. Milovat znamená "mít rád napořád"... napořád, to je to důležité slovo. Takže jak je to s počítáním teď? Někomu je úplně jedno, jaký je význam tohoto slova a rozdává ho na potkání. Někomu zase trvá měsíce než to někomu řekne. Co je správně? Je vůbec nějaké "správně"?

    Já a Lukáš, řekli jsme si to na první schůzce po několika hodinách, ale předtím si psali půl roku. Znali jsme svoji psychologickou stránku a osobnost, ale nevěděli, jak se ten druhý zachová v různých situacích, jak bude reagovat na rozlišné podněty. Je to už čtyři roky, co jsme si poprvé napsali a skoro rok, co jsme spolu nemluvili. Moje další vztahy už takové nejsou, jednou jsem to řekl příliš unáhleně a doopravdy jsme to tak nemyslel. Asi to bylo hlavně kvůli tomu druhému, aby nebyl zklamaný, už to snad neudělám. Potřetí jsem byl zamilovaný a měl vztah 3/4 roku, nebyla to asi taková láska jako předítm. Na toho kluka vzpomínám v dobrém, byl moc milý a všímavý, ale dnes už bych mu jen řekl: "mám tě rád, si kamarád". Můj další vztah, který i teď trvá, tak tady jsem to řekl asi taky brzy a to kvůli tomu, jak mě ten člověk zaujal. Řekl jsem si, že do tohodle chci jít, už chci mít zase někoho u sebe, tak i přesto, že zklamu sám sebe mu odpovídám na jeho "miluju tě", "já tebe taky".

    Dokáže vás rozhodit, znechutit nebo dokonce rozšílit to, když vám někdo řekne, že vás miluje po pár hodinách nebo i minutách na icq? Mě to úplně vytáčí a ten člověk se mi může líbit sebevíc, ale tímhle u mě klesne a nikdy si už nebudu myslet, že mě fakt miluje. Podle mě mají tyto slova váhu a nemělo by se s nimi jen tak plýtvat. Mít rád napořád, jen těžko se to někomu podaří, ale když se to podaří, je to krásný pocit. Má to i svoje stinné stránky, třeba po rozchodu a když se s tím druhým nevídáš, je to velice depresivní a vyčerpávající pocit.

    Občas se i tvůj přítel zeptá: "miluješ mě?" Někdy je odpověď jasná a jen přemýšlíš, proč se ptá. Někdy je ale odpověď těžší, než se zdá a tady můžeš začít vysvětlovat, proč mu to nechceš říct a nebo to prostě říct bez žádného citu. V obou případech někomu nejspíše ublížíš. Vztah ale přece není postavený jen na dvou slovech, pokud ano, je to špatný vztah.

 

Diskusní téma: Dvě slova - Miluju tě

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek