Pověstná jiskra

08.12.2011 18:27


        Potuloval jsem se na chatech, seznamkách a dalších stránkách plných "lidských zdrojů" na seznámení. Nebavilo mě si pořád s někým jen psát, chtěl jsem osobní interakci, jen tak se dá člověk dobře poznat. Můžeš pozorovat jak se chová, jak reaguje, jeho mimiku i okamžité emoce. Při osobním kontaktu nemá šanci si dobře promyslet svoji odpověď a ani ho nevidíš, může se tvářit jak chce. Začal jsem se často scházet s kluky, nepotřeboval jsem už měsíce psaní po internetu než jsme se mohli sejít. Bylo mi 19 let a narazil jsem na zajímavého kluka z Prahy. Na fotkách vypadal ok a řekl jsem si, že ho navštívím. Dorazil jsem tedy jeden den do Prahy a sešli jsme se. Procházeli jsme si Prahu, neměli jsme žádný cíl cesty, jen se procházet a povídat si. Měl jsem už jet domů, ale Lukáš mi řekl, že půjdeme ještě sem (ukazoval na staré hangáry), kam mě zavlekl. Sundal si batoh a bundu a řekl, že tu chvilku budeme. Co mohlo asi následovat? Je to tak, začali jsme se mazlit a líbat. Ten kluk se mi moc líbil a vůbec mi to nevadilo. Neskončilo to ovšem jen u toho, zašlo to i maličko dále, kdy byly dole i kalhoty...

        Po půl hodině jsme utíkali na tramvaj a já rychle psal kamarádům, aby mi našli nějaký spoj, co ještě jede domů, abych se z Prahy dostal. Luky mě vyprovodil na vlak, zamávali jsme si a měl jsem takovou příjemnou náladu po fajn setkání. Napsal jsem mu hned zprávu, že se mi to s ním líbilo a chtěl bych ho znovu vidět. Jeho odpověď byla trochu překvapivá: "Promiň, ale ta pověstná jiskra nepřeskočila..." Tak jsem se jen pousmál a víc o tom nijak nepřemýšlel. Po pár dnech, co jsem byl doma, tak jsme si zase začali psát. N​apsal mi, že našel zajímavého kluka a nějak se stalo, že se s ním prostě vyspal. To už jsem koukal trochu. Bohužel Lukáš pak navíc zjistil, že ten kluk, který je pro něj tak zajímavý, je trochu děvka a bylo podezření, že byl pozitivní. To bylo trochu moc i pro něj a moc se bál. Bylo mi ho líto a tak jsem se snažil být oporou a psali jsme si docela často.

        Co se týče naší další komunikace, psali jsme si, volali, skypovali... Pak z něj vypadlo, že vlastně celou dobu chodí s jedním týpkem a to už asi dva roky. Řekl mi, kdo to je a ukázal na fotkách. Svět je tak malej, hned jsem ho poznal. Byl to chlap, který se mě snažil hodně dlouho vylákat ven, když mi bylo 14 a 15 let, a samozřejmě ojet :-/ . Všude a všem tvrdil, že mu je něco málo přes 20, ve skutečnosti mu bylo přes 30 let, i když na to nevypadal. Lukáš mi to nevěřil a chtěl se ujistit, okamžitě mu volal. Zjistil, že to tak je, skutečně mu celou dobu lhal. Luky ho bral jako něco víc, on pouze jako kluka na sex. Aby toho nebylo málo, tak měl hrozné problémy doma a musel být strašně psychicky vytížený. Tohle všechno se na něj navalilo v jeden měsíc. Nabídl jsem mu, ať přijede ke mě domů na pár dní. Odpočinout si od rodičů, od Prahy, od starostí. Prožili jsme pár super dní a vypadal spokojeně. Když odjížděl, tak jsme se zase normálně rozloučili, ovšem teď mi poslal zprávu on. Bylo v ní asi toto: "Když jsem mluvil o té jiskře mezi náma, tak jsem tomu jen nevěřil a bál se, ona přeskočila, mám tě rád a chci se s tebou vídat". Začali jsme spolu chodit. Pro mě začal další vztah na dálku, že já si nedám říct.

        Pokračování:  Příliš mnoho lásky

 

 

Diskusní téma: Pověstná jiskra

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek

Anketa

Jak se vám líbí příběh?

1 (super) (27)
35%

2 (14)
18%

3 (průměr) (13)
17%

4 (12)
15%

5 (špatné) (12)
15%

Celkový počet hlasů: 78