Životní cíl

08.04.2010 22:05

    Pro každýho má jinou cenu, ale kdo nemá žádnej životní cíl, tak proč je vlastně na světě? Někdo chce slávu, úspěch, peníze a jiný bude spokojen s rodinou a dětmi. To jsou asi ty nejčastější. Jsou různé způsoby jak toho dosáhnout. U mě to bylo tak, že když jsem byl na základce a fakt hodně mě brali počítače, mým největším přáním, tedy i cílem bylo naprogramovat nějakou hru a vydělat balík peněz a být slavný. Ovšem, pak jsem se ocitl na chatu a poznal Lukáše a to mi změnilo život. Když jsem ho poprvý uviděl, už jsem nechtěl žádný peníze a nic dokazovat, chtěl jsem jen jeho, já si víc nepřál. Během našeho vztahu bylo zase mým jediným cílem náš vztah a to, jak ho potěšit a jak mu ještě říct, jak moc ho mám rád, ale to už nešlo ani vyjádřit slovy. Po našem rozchodu bylo mým cílem vrátit se k němu....no nevyšlo to. Po setkání s ním se můj životní cíl točil jen kolem jedné osoby a citu k ní. Už se spolu nestýkáme a ani nijak nekomunikujeme.

    Po rozchodu s tím klukem jsem byl úplně bez cíle, když jsem ho nedokázal získat zpět, tak jsem hledal úplně zoufale někoho na vztah, nechci být sám. Tak jsem ale ublížil sám sobě i klukovi, s kterým jsem zrovna byl a mrzí mě to. Nyní jsem si našel nový cíl, vystudovat vysokou školu, založit si svůj vlastní podnik, mít luxusní auto a snad si najdu i vztah. Je toho hodně, všecky jsem si napsal a snažím se k nim pomalu dopracovat.

 

    Každej má jiný cíl a je jen na něm, kolik zkusí ze života a co pro něj bude nejlepší. Já díky jednomu člověku zjistil, co je to láska a za to jsem moc rád, ale na druhou stranu vím, co je to deprese a přemýšlení o životě. Ve všem dobrým je i něco špatný, ale i naopak. Neustále poznávám nové lidi a díky nim mám nové zkušenosti a další přehled o životě.

 

Diskusní téma: Životní cíl

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek