Ztracený kamarád

02.01.2011 20:22

        Když mi bylo 17let, poznal jsem zajímavého kluka, byl o dva roky mladší a bydlel v Chomutově, poznali jsme se přes inzerát na seznamce. Odpověděl mi a začali jsme si psát, neměl tak častý přístup k internetu a nechtěl si vyměnit číslo na mobil, proto jsme si posílali pouze maily. Bylo v tom určité kouzlo. Každý den jsem se těšil, až otevřu schránku a přečtu si novou zprávu. Zprávou od zprávy jsme si byli blíže, více se znali, více si věřili.. Neváhal jsem za ním přijet, přesto, že mě čekalo několik nesnesitelných hodin v autobuse. Vybral jsem si datum 28.12.2007 (našel jsem jízdenku, kdy jsem tam byl). Celý den byl úžasný, povídali jsme si, procházeli se, mazlili se a líbali se v opuštěném zasněžením parku v povánočním čase. Odjel jsem dlouho večer a po příjezdu domů jsem mu zase napsal mail. Psali jsme si poté ještě asi dva týdny, nevím, co se stalo, ale psát jsme si přestali. Oba jsme jeden na druhého zapomněli jako na běžnou událost.

O dva roky později jsem přemýšlel, s kým jsem tak byl o vánocích touto dobou a přesně tento okamžik, kdy jsme byli spolu se mi promítnul z čista jasna. Zkusil jsem mu tedy napsat mail – neexistoval, poslal jsem mu sms – číslo zrušeno, nevěděl jsem ani jeho příjmení, školu nebo kde bydlí. Žádná stopa, žádná šance, jak ho najít. Dalších půl roku jsem docela intenzivně pátral. Na internetu mezi gay kluky v Chomutově a okolí, zkoušel jsem se ptát na jeho minulý mail, číslo, věk nebo jméno. Žádné stopy, žádné záznamy ani na googlu, prostě nic. Byl to neznámý kluk.

        Někdy o prázdninách 2010 mě napadla další věc a to podat si inzerát s tím, že hledám kluka, o kterém jsem věděl tak málo. Došla mi jedna odpověď. Od koho? Přesně od něj! Bingo! Je to neuvěřitelné, ale opravdu jsem ho zase našel, po téměř třech letech jsem našel kluka, kterého jsem si tolik oblíbil za pouhý den, myslel na něj a hledal ho měsíce. Tentokrát jsme si vyměnili i ICQ čísla a mohli si normálně psát. Oběma se nám ten den vybavil, pamatovali jsme si všechno, všechny detaily toho dne a jak nám bylo hezky. Teď si občas napíšeme, ale moc se těším, až se zase uvidíme. Vidět člověka po třech letech, wau, jaký asi bude? Co se na něm změnilo? To bude něco, snad se setkáme už z kraje roku 2011.

A jak to bylo dál? Článek: Speciální datum

 

Diskusní téma: Ztracený kamarád

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek

Anketa

Jak se vám líbí příběh?

1 (super) (23)
35%

2 (10)
15%

3 (průměr) (10)
15%

4 (12)
18%

5 (špatné) (11)
17%

Celkový počet hlasů: 66