Slepota

28.12.2011 20:36

        Jak jsem tak náhodně poznával lidi, když jsem bydlel v Praze, jeden klučina mě hodně oslovil. (článek: ...a pokračovalo). Slováček, který byl moc milý a měl jsem ho rád. Nestrávili jsme spolu moc dlouho, ale vím, že jsem mu později musel hrozně moc ublížit. Neviděl jsem to, že by mě mohl milovat nebo že by o mě mohl stát jako o kluka na vztah. Neřekl mi, co cítí a já byl tak slepý. Poznával jsem kluky dál a o pár týdnů s jedním začal chodil. Bylo to mezi Vánoci, před Silvestrem. (článek: Ze života v Praze).

        Později jsem za ním byl na návštěvě v nemocnici, protože byl po operaci krku. Byl hrozně milý a měl radost, že jsem byl u něj. Nedávno jsme si povídali a mě se přesně ta chvilka vybavila. Psali jsme si o tom a tady je náš rozhovor: 

Já:
pamatuješ, jak jsem byl za tebou v nemocnici? :-P

Tom:
Na to sa neda zabudnut :-) :-)  to bolo uplne dobre

Já:
hlavne ty veci, co si mi tam rekl, tak som sa do teba zamiloval

Tom:
Co som ti tam hovoril? :-D

Já:
jak si na me myslel na silvestra a tak :-)
:-D fouknul si na me kour a já nevedel, co to znamená

Tom:
Ano... :-D myslel  a vtedy si mal chalana :-D a ja som tak strasne ziarlil :-D a som napisal tu sms ze stastny novy rok vam obom... A ty si napisal dakujeme aj my tebe...a vtedy som sa rozplakal
Na to si pamatam...este ma kamoska utesovala :-)

Já:
:-( to si práve taky pamatuju
me to bylo tak moc líto, jako nikdy snad, nevedel jsem, co delám a neveril, že by si semnou chtel neco více

Tom:
Ted uz to je jedno predsa :-) mozno to su vsetko len skusky a my 2 raz budeme spolu :-)

Já:
:-) netušil jsem, že by si mohl žárlit

Tom:
Nechaj to uz tak jo? Je to za nami ;-)

Já:
dobre :-) víš, nechtel jsem, aby si pak odjel z Prahy

Tom:
Ja som tiez nechcel... Ono to tak prislo proste... Zrazu som musel... Ja som to necakal


        Kluk, který do mě byl zamilovaný a já to neviděl. Našel jsem si jiného a strašně mu musel ublížit. Když mi toto napsal, tak mi bylo hrozně. Mohl jsem mít vztah, kde bychom se měli rádi oba dva a kdo ví, jaké by to bylo. Snad se s Tomem brzy uvidíme a budu ho moci alespoň obejmout. Třeba zase někdy zavítá do ČR a zůstane, stejně jako tehdy, když jsme se poznali... Vždycky je dobré vnímat lidi, a to, co vám chtějí říct, celým srdcem, pak nebudete muset litovat, že jste je neposlouchali.

 

Diskusní téma: Slepota

:) <3

Tom | 12.04.2012

Ďakujem Ti :) navždy budeš v mojom <3

Přidat nový příspěvek

Anketa

Jak se vám líbí příběh?

1 (super) (29)
33%

2 (11)
13%

3 (průměr) (16)
18%

4 (16)
18%

5 (špatné) (16)
18%

Celkový počet hlasů: 88